Digitální Asistenční karta
Pomoc na dosah ruky
Inovativní produkt, který přináší okamžitou pomoc a podporu přímo do mobilního zařízení vašich zákazníků. Navržena s ohledem na moderní životní styl, tato karta jim poskytne klid a jistotu, ať jsou kdekoli.
Hlavní výhody digitální Asistenční karty pro vás jako poskytovatele asistenčních služeb
Snadná změna obsahu karty
Na digitální Asistenční kartě můžete mít dynamický obsah a tím z karty udělat marketingový, prodejní nebo jiný kanál směrem k zákazníkům (např. promo akce, související produkty, návazné produkty atp.).
Jednoduše spravujte klientské portfolio
Systém pro správu klientského portfolia může být součástí digitální Asistenční karty (systém Markomat nebo Salesforce) nebo je možné digitální Asistenční kartu napojit na existující CRM/ERP – vždy lze nastavením parametrů klientů dle vybraného procesu měnit obsah karty.
Statistiky chování zákazníků
Digitální Asistenční karta přináší další statistický parametr třídění klientů, tato data se přenášejí do klientského portfolia (např. kolikrát si zákazník aplikaci otevřel, kdy naposledy, co tam hledal, na jakém místě atp.).
Snadný on-boarding
zákazníků
Pracovník prodejny vyplní údaje o koncovém zákazníkovi a ten následně obdrží e-mailem, pomocí sms QR kód po jehož otevření ve smart phone se provede instalace Digitální Asistenční karty.
Udržitelnost
Nahrazení plastové karty (nebo tisknuté papírové karty) digitální kartou pomáhá snížit uhlíkovou stopu.
Automatizace vyřizování dotazů a hlášení zákazníků
Uživatelé se prostřednictvím karty snadno spojí s call centrem pro dotazy, rating produktů nebo reklamace prostřednictvím chatbota nebo formuláře, což jsou preferované způsoby komunikace s cílem snížení nákladů call centra.
Jak Digitální Asistenční karta funguje?
Stáhněte si kartu do peněženky
Digitální Asistenční kartu si můžete stáhnout do peněženky mobilního telefonu (dostupné pro iOS i Android).
Přes aplikaci můžete kdykoliv kontaktovat naše odborníky a získat okamžitou pomoc. Všechny vaše potřeby jsou řešeny rychle a efektivně.
Využívejte služby
1.
2.
3.
Registrace je rychlá a snadná. Po zadání základních údajů a aktivaci účtu můžete ihned začítvyužívat všechny služby.
Registrujte se
Pro koho je Digitální Asistenční karta určena?
Moderní
rodiny
Zajistěte bezpečí a pohodu pro všechny členy rodiny v jakékoliv situaci.
Cestovatelé
Nepřetržitá podpora a asistence kdekoli na světě.
Profesionálové
Rychlá pomoc při pracovních problémech a osobních potřebách.
Senioři
Bezpečná a rychlá zdravotní a právní asistence na dosah ruky.
Firmy
Umožněte svým zaměstnancům využívat profesionální podporu v každodenním životě i při práci.
Proč zvolit Digitální Asistenční kartu?
Digitální Asistenční karta představuje moderní a pohodlné řešení pro každý den. S naším produktem máte jistotu, že pomoc je vždy nablízku, ať už čelíte jakékoliv situaci. Digitální Asistenční karta vám poskytuje klid a jistotu, kterou potřebujete v dnešním rychlém a náročném světě.